جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

كورين و آشپزي روان

۷ بازديد

۹۰۰ گرم سيب زميني  قيمت كورين ايراني گرم اسفناج۲ عدد تخم مرغ۴۰۰ گرم پنير خامه اي۱ قاشق سوپخوري دانه خردل۵۰ گرم سبزيجات تازه خرد شده (مثل شويد و جعفري)كمي نمك و فلفلفر را با ۱۸۰ درجه سانتيگراد قيمت كورين يا ۳۵۰ درجه فارنهايت روشن كنيد تا گرم شوديك قالب كيك نچسب گرد به قطر ۲۳ سانتي متر را با قطعه اي كاغذ روغني بپوشانيد و روي كاغذ را كمي چرب كنيد.سيب زميني ها را پوست بگيريد و در قابلمه اي قرار داده، آن را با آب سرد پر كنيد تا روي سيب زميني ها را بپوشاند  ليست قيمت كورين سپس بر روي حرارت اجاق گاز قرار دهيد تا به جوش آمده و به مدت ۱۰ دقيقه بجوشد.

آنها را در يك صافي خالي كنيد قيمت ورق كورين پس از سرد شدن سيب زميني ها، آنها را به صورت برش هاي نازك درآوريد.اسفناج را خوب بشوييد و در ظرفي ريخته، درپوش ظرف را ببنديد قيمت كورين سامسونگ   روي حرارت اجاق گاز قرار دهيد تا با حرارت ملايم با همان آب باقي مانده از شست وشوي برگ ها بپزد و به اندازه كافي نرم شود.اسفناج را در يك صافي خالي كنيد  كورين هانكس با پشت قاشق كمي بفشاريد تا آب اضافي آن گرفته شود. سپس ريز خرد كنيد.تخم مرغ ها را كمي بزنيد تا مخلوط شوند و سپس پنير خامه اي را به آنها اضافه كنيد.اسفناج و سبزيجات را اضافه كنيد.

يك لايه از برش هاي سيب زميني را به صورت دايره هاي متحدالمركز و به صورتي كه كمي روي يك ديگر را بپوشانند در كف قالب بچينيد. روي اين سيب زميني ها را با لايه اي از مخلوط اسفناج بپوشانيد و سپس يك لايه ديگر سيب زميني روي مواد بچينيد. روي قالب را با يك قطعه كاغذ آلومينيوم بپوشانيد و در سيني فر قرار دهيد.داخل سيني فر تا نيمي از ارتفاع قالب آب جوش بريزيد و در فر را بسته به مدت ۴۵ تا ۵۰ دقيقه آن را بپزيد. سپس كوكو را برگردانيد و كاغذ را از آن جدا كرده با سالاد كاهو و گوجه سرو كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد