چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

كورين و تنظيمات گروهي

۹ بازديد

مواد لازم

سيب زميني آب پز كورين گرمماست 3 قاشق سوپخوريروغن مايع 100 گرم كورين تخم مرغ 4 عددزعفران آب كرده به ميزان لازمبيكينگ پودر 1 قاشق چايخوريزرشك 15 گرمخلال بادام 30 گرمنصف پيمانهشكر  قيمت كورين  پيمانهگلاب 4 قاشق سوپخوريخلال پسته 30 گرمخيار شور يا خيار، ليمو ترش، گوجه فرنگي و فلفل دلمه اي براي تزيينسيب زميني آب پز را رنده مي كنيم صفحه كورين تخم مرغها را با چنگال كمي مي زنيم و بعد به سيب زميني اضافه مي كنيم به مقدار خيلي كم نمك به مواد اضافه مي كنيم چون غذا شكر دارد نمك نبايد زياد باشد.

مقدار خيلي كم فلفل اضافه كرده كورين سامسونگ  مخلوط مي كنيم. سپس ماست و بيكينگ پودر را اضافه مي كنيم با قاشق هم مي زنيم تا مواد به خورد هم برود. تابه نچسب را روي حرارت گذاشته و روغن داخلش مي ريزيم سنگ كورين  مي توان براي اينكه مواد يك دست شود با همزن برقي آنها را هم زد. براي تهيه شربت كوكو آب را داخل ظرف ديگري روي حرارت مي ريزيم و شكر، زعفران، گلاب اضافه كرده و مخلوط مي كنيم كورين ال جي  مواد كوكو را داخل روغن داغ شده مي ريزيم و پهن كرده و صاف مي كنيم.

از روغن زيتون استفاده مي كنيم. خلالها و زرشك را به شربت اضافه مي كنيم. وقتي يك طرف كوكو سرخ شد بر مي گردانيم و روي آن شربت را مي ريزيم و مي گذاريم طرف ديگر نيز سرخ شود و مواد شربت هم روي كوكو همراه با سرخ شدن آن بپزد.حرارت زير كوكو بايد خيلي كم باشد تا آرام آرام بپزد. در ظرف را نمي گذاريم تا عرق نكند و كوكو خوب سرخ شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد